Planering v. 23

Måndag: PT-pass + 20 min cardio.

Tisdag: Morgonspinning 45 min, coreövningar.

Onsdag: MorgonPW, Cardio på gymmet, styrketräning (vad beroende på hur min sträckning känns, om den inte är okej blir det överkropp. Allt i allo, armar, axlar.)

Torsdag: PT-pass + 30 min cardio.

Fredag: PT-pass + 30 min cardio.

Lördag: MorgonPW, styrketräning. (vad beroende på vad vi kört torsdag, fredag samt sträckningsstatus).

Söndag: MorgonPW. Vilodag!

Känns som att veckan blir bra trots att kroppen inte är hundra procent hel. Jag är noga med att inte anstränga baksida lår/rumpa i för tidigt skede. På morgondagens spinning tänker jag vara mycket noga med att ta det lugnt. Cykling är mycket snällt för kroppen och är bra för att få igång cirkulationen i sträckningen så det är därför jag lagt in detta pass. Dessutom saknar jag spinningen lite så blir kul att vara tillbaka 🙂

Om jag lyckas tänker jag få in ett rörlighetspass under veckan, yogalates eller bodybalance var min plan. Ingen rolig träning enligt min mening men ack så nyttigt för en stel kropp som min. Annars har jag gott om tid att få in det nästa vecka för då är Richard borta igen 😦

Vad ska ni träna i veckan?

4 svar till “Planering v. 23

  1. Ida

    LäT som ett roligt schema!
    Själv har man gymmar idag och blir det imorgon med. Sen hoppas jag det slutar regnar för det är inplanterat backintervaller i vitbergsbacken 🙂

  2. Daniel

    Simma, cykla, löpa, simma, cykla, löpa……..

Lämna en kommentar